Inget speciellt... bara här lite igen...

Egentligen parentesvarning här... mår botten...
Men vi låter det stanna där, tar en klunk vin till och låtsas som ingenting, öh yäah!...
 
Botten har det varit på fler vis... nämligen botten UPP.
Krökat en massa, men känner mig knappt berusad... möjligtvis lite salongs, men inte mer.
Inte vidare trött heller, vilket kan, kanske, kanske kan bero på att jag unnade mig en ordentlig sömndos natten mellan fredag-lördag... blev åtminstone en elva h´s sleepande, inkl. en hel del underliga drömmar... vilka vi inte går djupare in på nu...
Nåja, behövde den genomsömnaren iaf, efter på tok för lite sömn under veckan...
 
Vad händer annars då, förutom att må pest?...
Jo, hade Mamma här på middag, vilket inte var igår... jo, det var just vad det var, IGÅR, men menade, ja... bla, tja, va...?
Okej, nexta fråga...
Eftersom det blev sent tänkte jag erbjuda henne taxi hem, men tunna plånboken hänvisade till bussen, eller bussARNA... ett byte nämligen.
P.g.a. ålder och mörker ville jag inte släppa iväg henne ensam, men mitt dum dum tvekade lite, viket snäll dock genast rättade till.
Måste ju dessutom tänka på att man ska vara glad att man HAR en förälder man kan följa hem.
Och när man om  x (säkert många!) antal år inte har någon förälder att följa hem, då kan man ju inte göra det!...
Så ska man nog tänka ibland, då man känner att något är lite jobbigt. =)
Sen var det ju dessutom skönt att komma ut i Malmönatten lite...
 
Annars har det ju blivit åtminstone en glädjebägare i det senaste; MÄSTARNA FRÅN MALMÖ HÄR ÄR VIII, MÄSTARNA FRÅN MALMÖ HÄR ÄR VIII, MÄSTARNA ÄR VI, MÄSTARNA ÄR VI, MÄSTARNA FRÅN MALMÖ HÄR ÄR VIII...
SM-GULD MFF! =)
Snacka om att jag behövde DEN glädjeduschen, vilket oxå innebar en festnatt (tack Mamma och Oskar för krök-budgeten!) efter sista hemmamatchen... som brukligt blev det ÖLKAFÉET kväll och HIPP (med spelarna) natt.
Semester dagen efter såklart (förberett och ansökt för länge sen).
 
Och Sverige spelar sig till BRASILVIEM i returen mot PortuFALL på himmaplan på tisdag.
3 - 1 Sverige - Elmander, ZuperZlatan, Kacaniklic... och Durmaz... frälser oss...
Upps... blev visst 4 - 1, då tydligen... om jag minns skolmatematiken rätt...? 
Ronaldo blir dessutom utvisad och UTVISSLAD, efter att ha surat till sig två gula...
Det andra mycket troligt efter att Zlatan iskallt frågat honom om han sett Highlander-filmerna - "THERE CAN ONLY BE ONE!"...
 
Då det var gott om ont om pengar i fredax och dessutom fotbollen (första playoffen, Por - Sve) kunde jag inte åka till Köpendanmark för att se suveräna SEVERINA, cura fina.
Har missat henne alltid, när hon varit i Sverige... inte bra!...
Får ta och söka tröst i följande;
 
 
... och därmed lämnas dagen - OCH natten - in och Jeppeen går till sleepeen.
NATT!
 
/Jeppe - mår TOPPEN när han sover... och drömmer om det senaste han såg, vilket råkade, bara råkade, vara videon ovan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0