Naken sångfågel

Jaaa!!!...
Äntligen gissade jag och TYCKTE tydligen, eftersom jag röstade på henne, RÄTT!
Ellen gick direkt till final.
Visst, låten skrider bara sådär lite sävligt fram...
Men jag tycker den är FIN!
Och så fint hon SJUNGER!! :)
Hon står där fullt påklädd, men ändå så naket avklädd (och NEJ, pratar fortfarande INTE snusk...(se förra inlägget)).
Ensam och naken, och gör ändå så bra ifrån sig.
På något sätt är hon så liten... och låten så liten... men numret blir ändå större än hela STORA Malmö Arena...
Och det hela blir vackert (fick faktiskt lite rysningar när hon framförde sången igen...) och SPECIELLT och just därför kan jag tänka mig att den har segrarpotential...
 
Alltså, je ne sais pas Français, men Ellen verkar verkligen DUKTIG...; 
(...detta är alltså en annan låt, inte "Songbird", den finns inte än...)
 
 
...menar alltså inte bara språk, utan som ARTIST!
 
Vidare;
Tycker Yohio var hästlängder mkt bättre förra året.
Nu lät det bara som en annorlunda version av Ulrik Munthers "Tell The World I´m Here".
För övrigt var det många små detaljer som GJORDE programmet igår...
Exempelvis när de knyckte Timoteij-Evelinas flöjt, eller "Sluta tuta" Percy Nilsson, m.m., m.fl....
DET är HUMOR!
 
Blev dock lite besviken på Nours tros-chock...
Hade hon stoppat in FILMKAMERAN under kjolen, DÅ hade vi snackat (NU pratar jag snusk!)!...
Men jaja, kul för GINA, ju! ;)
Beröm till Nour och Anders!
Stabilt och inte för mycket och inte för lite... :)
Nu,
HEJ!
...märks det att jag är stressad?...
 
/Jeppe - alltid osnuskig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0