Tillbaka till verkligheten

Välkomna tillbaka, RUTINER!

Nej, är inte alls så glad som det låter...

Men vad göra... och det är ju inte riktigt samma ångest som efter sommarsemestern, som är typ dubbelt så lång.

Dock första gången jag var helt ledig i två veckor, juletid.

 

Jaja, även om jag inte precis längtar till mina busiga blivande-2-åringar, så är det skönt att man trivs på jobb och att det är en avslappnad (klart vi är på HUGGET ändå, såklart) atmosfär på vår avdelning; kollegor-barn-praktikant-föräldrar-chef(!JO, hon sitter väggivägg med oss och det saknas t.o.m. en dörr, så vi hör varandra... men det är hel-lugnt, jag är mig själv ändå, så får hon köpa det, eller inte, men det gör hon... eftersom jag är så BRA!... annars är det inga andra avdelningar, eftersom vi har ett EGET hus!).

 

Ja, nog om jobb, det kommer ju om sex (woha, där kom den!) timmar och det är hög tid att gå till sängsingen.

Synd, eftersom jag känner att jag är på skrivhugget just nu, vilket är lite underligt eftersom jag ÄR trött, har sovit för lite de senast två MORGNARNA.

Och nu har jag alltså inte tid här längre och egentligen inte alls, men nu får jag väl publa detta, så det inte känns som bortkastad tid...

 

Har typ som nyårslöfte att sova MER, helst åtminstone 6 h´s natten.

Måste försöka sikta på FÖRE midnatt, varje kväll!

MÅSTE!!

Inte bra för hjärnan annars, hörde jag... och VISSTE jag ju förut, men ibland behövs SKRÄMSELPROPAGANDA.

Inte bra för KROPPEN heller och framförallt inte med min SARGADE sådan.

NU; SÖMN!

Hej! =)

 

/Jeppe - riktigt DUKTIG!... kan vi ju påstå, lite halvljugigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0